dinsdag 30 september 2014

Ouderavond BJM

Vorigeweek gaf ik een ouderavond in Apeldoorn. Dit was al het derde jaar op deze school. Voor de eerste ouderavond van de brugklassers mag ik altijd komen praten en daarna gaan de ouders met de mentoren naar de klas. Deze avonden zijn altijd heel goed bezocht. Deze keer moest ik even wachten en mocht ik maar heel kort praten. Maar gelukkig kon ik wel leuk beginnen met een spel. Iedereen moest staan en ze moesten kiezen. Bij een fout antwoord moesten ze gaan zitten. Hierna kon ik heel kort de rest vertellen. Toen ik hoorde dat ik 15 minuten minder had, ben ik op die school nog even achter een computer gedoken en heb ik nog wat sheets uit mijn presentatie gehaald. Een leuke avond en ze zeiden direct. Volgend jaar weer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten