dinsdag 23 september 2014

CodeKinderen Workshop

Twee weken geleden waren mijn collega Raoul Teeuwen en ik op een school in Den Bosch daar mochten we drie workshops CodeKinderen geven op een studiedag van alle basisscholen van de ATO Scholenkring. We hadden heel veel spullen meegenomen (waaronder een 3D printers) en na een korte introductie van CodeKinderen gingen de docenten praktisch aan de slag in de 4 opstellingen. Ze doken helemaal in de iPad's met alle leuke tools. En aan het eind van de eerste workshop vroeg ik. En wie gaat er met codekinderen aan de slag. Alle vingers gingen de lucht in. Deze eerste workshop werd volledig gefilmd. We zijn erg benieuwd naar het resultaat. Later dus nog meer. Daarna was ik nog even bij de workshop van Raoul en moest ik naar Ede waar ik ook weer twee workshops CodeKinderen mocht geven. Een druk dagje zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten