zondag 18 januari 2015

Overleg vormgever

Gisteren had ik een skype overleg met de vormgeefster van mijn nieuwe boek. Het wordt nu steeds meer en meer concreet. Dus we moeten er allemaal even aan trekken. Maar dat gaat lukken. Ik had wat ideen wat ik leuk vindt en wat ik graag wil wat in het boek komt. Nu maar hopen dat dat een beetje door gaat komen. Ik denk het wel. Maar je weet het nooit. Ik wil aan de zijkant kleuren zodat je ziet welk hoofdstuk dat je bent. Ook wil ik graag icoontjes per tool zodat je direct kunt zien hoe en waar je dit kunt inzetten. Ook vindt ik een boek heel mooi vormgegeven. En dat boek gaat ze bestellen om te kijken of ze iets daarvan in mijn nieuwe boek kan brengen. De lancering van het boek komt steeds dichterbij. Het wordt 1 april. En dat is geen grap.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten