vrijdag 30 januari 2015

Ouderavond op de Wijzer

Ik had deze week ook een ouderavond op een school hier in Arnhem. De school wilde ook iets voor de ouders van jonge kinderen. Dus ik had voorgesteld om voor de pauze een app-party te doen voor de ouders met jonge kinderen. En na de pauze een "normale" voor ouders met kinderen vanaf groep 5. Ik had ook gevraagd of ze twee groep achters konden vragen zodat zij iets konden vertellen over wat zij vooral doen op het internet en phone. Dan hadden we ook experts in huis. Ik was al vroeg op school en gelukkig werkte all techniek. Voor de pauze waren er veel ouders en dat was leuk. Veel tips en discussie over leuke/goede apps. En wanneer ga je hier nu mee aan de slag. Na de pauze bleven er een aantal ouders hangen en kwamen er weer nieuwe binnen voor de avond over sociale media en games. Daar hebben we een wordle gemaakt met de ouders over wat zij van games vinden. Ik ging die avond weer tevreden naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten