donderdag 1 januari 2015

Het jaar 2014

Het jaar 2014 zit er weer op. Ik heb in totaal 192 projecten gedaan. Dat zijn er iets minder dan vorige jaar (202). Ik heb een updat gedaan van codekinderen. Een enorme start gemaakt met het boek CodeKlas wat in 2015 op de markt zou verschijnen. De leerlijn mediawijsheid is klaar. En op de school waar ik werk zijn intussen 20 iPad's uitgedeeld onder docenten en zijn er nog 20 die in de klassen ingezet kunnen worden. Ik ben weer in Londen en Brussel geweest. 
Ik heb weer ruim 30.000 kilometer gereden. En ik was nog al van plan om minder van huis te zijn. Ik heb wel meer projecten gedaan waar ik huis kon schrijven. Ook gingen er natuurlijk een aantal dingen helemaal mis en niet goed. Maar ja, daar kan ik weer van leren. Op naar 2015. Waarin ik me nog meer ga richten op programmeren, de maker movement en ik ga zelfs les geven in curacao. We zien wel waar het met brengt. Ik volg gewoon mijn hart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten