vrijdag 30 januari 2015

App Party Purmerend

Ik was gisteren in Purmerend. Ik was al heel vroeg vertrokken omdat er slecht weer was voorspeld. Maar gelukkig liet ik dit achter me. Ik was dus vroeg in de bieb dus konden we alles netjes neerzetten. De eerste mensen druppelde binnen en we konden beginnen. Het was een iets andere avond dan "normaal" omdat er veel dames bij zaten van de voorlees club. De meeste van deze dames hadden zelf geen tablet. Maar het werd een leuke bijeenkomst. Met veel vragen (en antwoorden). En ook kon ik heel veel leuke app's laten zien. Niet alle werkvormen konden we nu gebruiken (echt kijken naar app's die op je ipad staan en dan beoordelen). Maar ik kon nu wel nog meer apps op het digibord laten zien. Iedereen weer tevreden naar huis. Ik wat voorzichtig omdat het enorme was gaan sneeuwen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten