dinsdag 26 november 2013

OnderwijsDagen 2013

Vorige week waren de onderwijsdagen. Ik ben op woensdag gegaan. Vooral omdat Linda Duits sprak en ik wilde haar nu wel eens live zien. Het was in rotterdam. De dag werd begonnen door prins constantijn die een speech hield en hierna het nieuwe boek van MKO uitgereikt kreeg. Hij bleef lang praten met de kinderen. Hierna ben ik een aantal workshops gaan volgen. Waaronder een over Project X. Dit was een mooi verhaal, ging meer over de achtergrond en hoe is het nu gekomen. Na de pauze heb ik genoten van Linda Duits en haar verhaal over pubers en sociale media. Tussen de lezingen door kon ik goed netwerken. Er waren veel voor mij bekende mensen met wie ik lang niet had gesproken. De keynote bij de afsluiting werd verzorgd door Daan Roosegaarde. Wat een feestje maakt hij er van. (hoe hij een "ja maar" stoel heeft gemaakt). Vol inspiratie naar mijn ouderavond in Hilversum.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten