woensdag 6 november 2013

Lezing MKO op een VO school

Vorige week had ik weer een lezing van MKO op een VO school in Apeldoorn. Ik was vorige jaar ook al op deze school geweest. Het is altijd weer spannend. Kun je de school nu wel weer bieden wat ze willen. En vertel je niet te veel het zefde. De opkomst was een stuk minder dan de vorige keer (ze hadden toen de ouderavond gecombineerd met een kennismakings bijeenkomst met de mentoren). Nu wilde ze mij de hele avond geven. Maar hierdoor wel minder mensen in de zaal. De school weer tevreden. Maar volgend jaar toch weer het  "oude" concept. Ik korter vertellen maar wel voor meer mensen. Ik heb om uit te delen een online folder gemaakt met linken naar alle filmpjes en website die ik noem in mijn presentatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten