dinsdag 26 november 2013

Code Kinderen

Twee weken geleden was ik weer in Zoetermeer voor het project CodeKinderen op de Floriant. Ik had deze keer een lokaal voor mij alleen. Hier kon ik alles opstellen. En de groepen kwamen steeds langs. Ik had eerst de oudste leerlingen. Zij vonden vooral het programmeren leuk en grappig te zien dat een jongen weer hetzelfde wilde doen als de vorige keer. In groep 5/6 waren ze heel geconcentreerd en wilde ze niet stoppen. bij de jongste was er wat meer onrust. Mede omdat sinterklaas en zwarte piet de volgende dag zouden aankomen. En hun klas versierd werd door de ouders. In december mag ik nog eens twee keer langs komen. Nu al weer zin in. Ik heb voor alle groepen een smore aangemaakt. Zodat de ouders naar de resultaten kunnen kijken.
https://www.smore.com/vauv-codekinderen-project-groep-3-4

Geen opmerkingen:

Een reactie posten