dinsdag 26 november 2013

EduBloggers diner

Op maandag 11 november reisde ik af naar Utrecht samen met Roeline. Daar was het jaarlijkse edubloggers diner. Dit keer waren er ruim 60 personen. Het was ook de 10e keer dat het werd georganiseerd. Ik had van te voren alle namen geoefend met een quiz. Ook moest iedereen een eigen badge meenemen. Dus ik had een digitale met mijn naam. En voor de gelegenheid had ik ook een t-shirt laten maken met een wordle van mijn blog op de achterkant. Dus ik was er helemaal klaar voor. Toen we in het lekkere restaurant waren aangekomen waren er al veel mensen. Dus met iedereen lekker klesten. We begonnen aan een tafel met veel onderwijswijven. Maar je kon alle kanten uit en dat deed iedereen. ook. Ik heb zoveel mensen gesproken. Zoveel mensen die ik ook alleen maar ken via twitter. Leuk om ze nu allemaal in rl te zien. Aan het eind van het diner kregen we een onverwachts cadeautje van een gulle onbekende gever. Voor iedereen was er een speldje gemaakt. Vol energie en dynamiek gingen we weer naar huis. Wat een leuke club met mensen zo bij elkaar. En het grappige was. Dat in dit gezelschap waar iedereen enorm bezig is met sociale media en telefoons, werd hij die avond bewust in de tas gelaten en er werd juist niet getwitterd en gefotografeerd. Wat een rust ff.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten