dinsdag 26 november 2013

Kentalis


Vorige week mocht ik een ouderavond geven voor de ouders van een school voor doven en slechthorende kinderen uit Vught. Er was van te voren al verteld dat ik een doventolk zou krijgen. En ik was vroeg aanwezig zodat we mijn presentatie konden doorspreken. Daar werd ik al warm ontvangen door de docenten en de organisatie. De ouders druppelde langzaam aan binnen en ik kon beginnen. Niet te snel. De vragen kwamen overeen met wat ik tijdens een reguliere lezing krijg. Na de pauze vertelde een van de docenten hoe zijn leerlingen omgaan met sociale media. Hij vertelde heel boeiend met veel gebaren. En hij had ook veel tips voor de ouders. Hierna mocht ik weer verder. Een bijzondere avond. Toen ik die avond terug kwam waren er een paar leuke tweets geplaatst. En ik had weer nieuwe vrienden gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten