dinsdag 23 september 2014

CodeKinderen workshop

Nadat ik in Den Bosch al een workshop CodeKinderen had gegeven ben ik snel richting Ede gegaan. Daar mocht ik in de middag weer twee workshops geven bij scholengroep CNS Ede. Ik was er ruim op tijd want ze hadden als keynote spreker Pedro De Bruyckere. Hij geeft altijd bijzondere lezingen. Deze keer ook weer. Hij zette ook de toon. Jongens niet steeds in paniek raken. Maar zoek de middenweg tussen iPad en juist helemaal niets. Hij vertelt het ook met zoveel humor dat het een feestje is om naar te luisteren. Hierna mocht ik. Na een korte introductie over CodeKinderen wilden we aan de slag gaan. Maar omdat alle workshops op het zelfde moment aan de slag wilde gaan knalde het wifi eruit. Dus we hebben een beetje geimproviseerd. Altijd lastig een school die opeens zoveel meer mensen in huis heeft die allemaal wifi willen gebruiken. Later deed het wifi het wel weer en konden ze ook de dingen doen die online stonden. Na een drukke dag waar we wel vijf CodeKinderen workshops hebben gegeven met twee man. Was ik blij weer thuis te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten