zondag 4 mei 2014

Yourhosting

Toen ik vorige week weer merkte dat mijn website er uit lag. Heb ik toch maar de stap genomen en al mijn hosting en email overgezet naar een andere provider. Ik zat daar al lang tegen aan te hikken. Even op twitter rond gevraagd welke is goed en toen gekozen voor YourHosting. Het ging opeens heel snel. Toen ik mijn verhuiscode's had toen haalde mijn oude hosting mijn sites uit de lucht. Maar ze stonden nog niet bij de nieuwe. Dus dat was even zweten. Maar rond 22.00 uur stond mijn 4PIP website weer online. En 90% van alle afbeeldingen. (ik kon via ftp maar een maximaal aantal data verkeer vesturen). Maar een dag later stonden die er ook bij. En ook moest ik mijn email adressen via de andere hosting laten lopen. Dat ging ook heel vlot (even kwamen ze dubbel binnen). Toch gek dat iets waar je al zo lang tegen aan hikt, opeens toch zo snel kan gaan. Nu maar hopen dat dit hosting bedrijf zijn boel wel onder controle heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten