dinsdag 13 mei 2014

Google Glass

Vorige week was ik in het zuiden des lands bij een goede vriend. Hij heeft een google glass om uit te proberen. Dus ik wilde dat ook wel. Ik heb opgehad en wat een ervaring zeg. Je zet hem aan door met je hoofd te knikken. Of aan de zijkant van je bril te klikken. Je kunt zo door het menu scrollen. En je moet er tegen praten. Het menu wat je ziet zit heel dicht bij. Maar het voelt ongeveer 30 cm weg. Je moet ook tegen glass praten om hem te actvieren. "Glass take picture". Het was echt een bijzonder ervaring. Je kunt wel zien als iemand bezig is met zijn glass. Je ziet dan namelijk dat het menu aan staat in de bril. Hij is gekoppeld aan je phone. Dus toen er gebeld werd, zag ik dat in mijn scherm. En hij kon zijn telefoon opnemen. Of dit het nu echt gaat worden. Ik weet het nog niet. We wachten af. Hem op te hebben was al een bijzondere ervaring.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten