dinsdag 13 mei 2014

Pixel Press

Gisteren had ik de iPad's meegenomen naar school om samen met mijn leerlingen de app Pixel Press uit te proberen. Je kan met deze app een platform spel maken. Je kunt de achtergrond tekenen en deze fotograferen en dan gebruiken als je speelveld. Je kunt ook in de app tekenen en mijn iPad's mini's konden het foto's maken niet aan. Dus ze konden in de app tekenen en verschillende keuzes maken. Ze vonden het nog best moeilijk en sommige gaven het al snel op. Te makkelijk. Te kinderachtig. Je kunt geen eigen plaatjes toevoegen etc. Een meisje is wel fanatiek aan de slag gegaan en had wel een stuk of 5 games gemaakt. Deze heb ik online kunnen zetten en kunnen delen. Je moet alleen wel deze app geinstalleerd hebben om deze games te kunnen spelen. Of ik het nu nog een keer ga doen Ik weet het niet. Het tekenen lukte niet bij mij iPad's. Er staat in de beschrijving hij werkt het beste bij een iPad4. Ik zal het zelf ook nog een keertje proberen.

   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten