dinsdag 15 oktober 2013

Codekinderen

Op woensdag 9 oktober was het dan zover. Het congres Codekinderen in de OBA in amsterdam. We waren al vroeg op de lokatie om alle tasjes te vullen en alles wat komt kijken bij het organiseren van zo'n congres. Het was nog even hard werken om alles op orde te krijgen. Maar rond 13.00 stond alles klaar en konden de sprekers beginnen. De vier sprekers mochten ongeveer een half uur. Ik zelf had ook een presentatie voorbereid. Deze kunt u hier terug lezen. En de mensen in de zaal hadden veel vragen. Toen gingen de deelnemers aan het congres de praktijk ruimte in en konden ze het zelf ervargen. Hier kwamen heel veel vragen en ik liep heen en weer tussen de vier enorme tafels waar op iedere tafel de vier tools stonden uitgestald. Ik hoorde alleen maar enthousiaste verhalen en we kregen veel vragen over hoe doe ik dit nu op school. Uitgeteld was ik aan het eind van de middag. Maar wel een heel goed gevoel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten