dinsdag 13 augustus 2013

Boek OnderWIJS met ICT

Het afgelopen weekend zag ik opeens op twitter en facebook het boek verschijnen OnderWIJS met ICT. Waar ik ook een hoofdstuk in hebt geschreven. En het is ook al te koop bij bol.com.
"Op welke manier kun je technologie en ICT inzetten als hulpmiddel bij het leren, het lesgeven en het organiseren van je onderwijs? OnderWijs met ICT geeft (aankomende) leraren een antwoord op deze vraag in de vorm van inzichten, achtergronden en ideeën. Daarmee leren zij de juiste afwegingen te maken bij het gebruik van technologie en ICT op school. De auteurs leggen de nadruk op de didactische toepassingen, waarmee het boek aansluit op de Kennisbasis ICT."

OnderWijs met ICT is bestemd voor studenten van 1e- en 2e-graads lerarenopleidingen, maar ook voor professionals in het voortgezet onderwijs en het mbo.

Het leuke van dit boek is dat het door zoveel verschillende mensen is geschreven. Ik ben benieuwd wanneer ik mijn exemplaar thuis gestuurd krijg. En of er nog een mooie lanering van het boek komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten