zaterdag 9 februari 2013

Teachmeet

Vorige week in Londen was er ook een speciale bijeenkomst van docenten. De zogenaamde TeachMeet. Ik had met ingeschreven en later dacht ik, ik wil ook wat vertellen. Dat vindt ik wel leuk. Dus ik had met opgegeven voor een praatje van 2 minuten. Ik had een mooie prezi gemaakt. Maar bij de teachtmeet had ik niet echt het gevoel dat ik aan de beurt zo komen. Er waren zoveel mensen die wat wilde zeggen. Ik vond het al best. Maar toen werd toch mijn naam omgeroepen. En ik mocht naar voren komen. Ik was vreselijk zenuwachtig maar had mijn "2 minutes of fame". Ik weet niet zeker of mijn boodschap over is gekomen. Maar ik heb het in ieder geval gedaan. Mijn presentatie is al ruim 400 keer bekeken. En tijdens de teachmeet (met 250 docenten uit heel europa) werd er ook nog een animatie getekend. En daar staat ook nog een kleine tekening van wat ik heb verteld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten