zaterdag 23 februari 2013

Kleisteen

Ik heb de afgelopen twee maanden geëxperimenteerd met een online adminstratie pakket. Maar vorige week (toen ik mijn uitgaves aan het invoeren was) kwam ik er achter dat het wel heel veel extra werk is. En ik zag er niet echt veel voordeel van. Ook kan ik in het basispakket niet mijn uren registreren (dus moet ik dat in excel gaan doen). En omdat het invoeren van de kosten tegen viel bleef alleen het invoeren van de rekeningen over. Maar om daar nu zo'n betalend pakket voor over te hebben. Dat leek met een beetje overdreven. Dus de beslissing genomen om toch weer terug te gaan naar excell. Met dat verschil dat ik het nu in een dropbox zet. Zodat iemand anders ook makkelijk bij mijn data kan en dingen kan invoeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten