zaterdag 9 februari 2013

Bett

Vorige week ben ik naar londen gegaan voor de grote onderwijs tentoonstelling BETT. Ik ga wel vaker en had er deze keer ook veel zin in. Met een goedkope vlucht en een B&B is het ook niet zo'n financiele investering. Daar aangekomen viel met op dat het een stuk groter was dan de andere keren. Het was ook op een nieuwe locatie. Veel digiboarden en vooral veel grote touchscreen  Ik heb mijn ogen uitgekeken naar nieuwe software (animatie software), robots, 3D beamers etc. En natuurlijk heel veel tablet in vele soorten en maten. En ook heel veel mooie kasten om ze op te laden (en direct te updaten). Na twee dagen daar rond lopen had ik echt wel alles gezien en meer dan genoeg folders meegenomen. Ik heb nog een leuke nieuwe software gekocht om animatie te maken met een groene achtergrond. Ik ga dit eens opeen laptopje installeren. Ik heb de data's voor volgend jaar maar weer direct in mijn agenda gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten