donderdag 11 maart 2010

IPON 2010

Gisteren was ik op de IPON in de jaarbeurs in utrecht. Eerst een discussie over mediawijsheid met iemand van kpn, hyes en spangas. Er waren veel mensen in de zaal. Het nadeel van die ipon lezingen is wel dat je er heel veel bij geluiden zijn. Er zaten een aantal mensen in de zaal waar ik lezingen had gegeven. Altijd leuk.Toen heb ik jammer genoeg de twitter foto gemist omdat ik nog wat wilde napraten met andere mensen. In de middag wilde ik nog wel meer lezingen volgen, maar ik raakte steeds in gesprek me andere mensen. En eind van de middag uitreiking van de IPON awards. Zou leuk zijn als wij daar volgend jaar bij zouden zitten. Toen de teach meet. Ik had beloofd wat te vertekken over mediawijsheid speciaal. Maar er waren zoveel mensen die wat wilde zeggen. Dat ik helemaal niet aan bod kwam. Wel jammer. Andere keer dan maar weer. Wel is het idee geboren om samen met jurgen dit idee neer te leggen op HET congres in november. Met een positief gevoel weer naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten