woensdag 3 maart 2010

Gamestudio

Vanmorgen weer een les met de GameStudio gegeven. Eerst een groep 4. Die heb ik een basis les gegeven. Dus die hebben lekker zitten spelen met de Gamestudio. Altijd weer verrassend te zien hoe snel ze iets kunnen maken en hoeveel plezier ze er mee hebben. Na de koffie kreeg ik een groep8. Zij hadden vorige jaar al een keer met de GameStudio gewerkt. Dus het was niet nieuw. Ik had voor hen een special les voorbereid met voorwaarden opgeschreven waar de game aan moest voldoen. Dus minimaal 3 leves, je moet kunnen winnen met punten. En het eind halen door op finish te klikken. Het viel me op dat ze echt heel geconcentreerd bezig waren. En dat ze veel langer in hun eerste level bezig waren. Omdat ze daar perse die 10 voorwerpen in wilde hebben zitten. En dat het geen race was wie heeft de meeste levels. Daarna moesten ze elkaars game spelen en beoordelen. Maar dat viel nog wel tegen! Al met al was ik erg blij met deze les 2 met de gamestudio. Toch wel zin om dit uit te bouwen naar een serie van 5 lessen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten