donderdag 6 februari 2014

Jilster

Ik ben met een groep van mijn leerlingen aan een nieuw project begonnen. Ze moeten een tijdschrift maken met Jilster. Ze mogen zelf een onderwerp kiezen. We doen dit in Jilster. De eerste les moesten ze een onderwerp verzinnen en een hoofdstuk indeling maken. Ook moesten ze nadenken over de doelgroep. Een aantal leerlingen werken samen en andere werken weer alleen. Afgelopen week moesten ze van mij 5 pagina's afmaken, Bij de helft was dit gelukt. Maar bij de de rest niet. Een groepje zit nog steeds bij de cover. Dus dat schiet nog niet erg op. De eerste les heb ik een padlet aangemaakt. Hierin zetten ze alles neer wat ze  gaan doen. De komende week moeten ze t/m pagina 10 af hebben. In totaan zijn het 24 pagina's. Dus ik ben benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten