woensdag 10 juli 2013

Synchroon kijken

De afgelopen week heb ik meegedaan met een online fotoopdracht #synchroonkijken. Ik zag het op twitter voorbij komen, ik dacht leuk daar doe ik aan mee. En het was zeker de moeite waard. Iedere ochtend kreeg  je in je mail een opdarcht om te fotograferen. De eerste dag was sokken, iets wat je hebt gemaakt, zomer, blauw, leeg, iets kleins en als laaste een selfie. Het was grappig om te zien hoe je door de dag inderdaad anders om je heen aan te kijken was. En het was bijzonder te zien wat alle anderen mensen op de foto zetten. Dit was zo verschillend. Ik heb de data voor volgend jaar alvast in mijn agenda gezet. Het project begon eers met een paar honderd man, maar aan het eind van de week waren dat er ruim duizend. Hieronder kun je alle pinterest borden zien met alle foto's.
Dag 1 - sokken
Dag 2 - iets dat je gemaakt hebt 
Dag 3 -  Zomer
Dag 4 - blauw 
Dag 5 - leegte
Dag 6 - iets kleins 

Dag 7 - jezelf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten