woensdag 3 december 2014

Volksuniversiteit 3D printen

Vorige week mocht ik weer een workshop 3D printen geven op de Volksuniversiteit. Toen ik in mijn lokaal kwam waren er geen tafels in de ruimte en moest ik dat eerst gaan regelen. Ik intussen alle computers aanzetten. Toen merkte ik dat alle computers aan het updaten waren. En dat duurde maar en duurde maar. Afijn ik maar begonnen met een voorstel rondje en toen de printer uitgebreid laten zien. En toen ik daar mee klaar was, waren de computers gelukkig opgestart. Maarrrr. Toen was er geen internet. Dus konden we niet aan de slag. Na een korte pauze om koffie te halen was dit nog steeds het geval. Toen heb ik iedereen maar naar huis gestuurd. Dit was zinloos maar er was niets meer aan te doen zo. Een beetje zonde van iedereen zijn avond zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten