maandag 15 december 2014

GameMaker

Zo'n twee maanden geleden kreeg ik een mail met het verzoek of ik voor een kinderfeestje gamemaker wilden komen uitleggen. Ik moest daar eerst erg over nadenken. Maar toen toch ja gezegd. Het was voor een HB clubje die een leuke activiteit wilden. Ik ben op vrijdag druk bezig geweest met alle laptopjes klaar te maken en op zaterdag ochtend was ik er helemaal klaar voor. Toen ze aankwamen waren ze een stuk ouder dan ik had gedacht. Maar een paar hadden ervaring met gamemaker die gingen ergens anders zitten en met de rest ging ik aan de slag. In notime hadden ze wat staan en ze gingen enthousiast verder. Die jongens die het niet zo leuk vonden had ik een alternatief en die mochten iets maken voor de 3D printer. Dus een leuke maar erg drukke middag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten