donderdag 6 februari 2014

TeachMeet BETT

Op de vrijdagavond op de BETT was er weer een teachmeet. Dit vindt ik altijd erg inspirernd. Dus ik had met hier weer voor opgegeven. Het bleek dat het de grootste Teach Meet ooit zou worden. Er zouden 800 personen komen. Het was in de arena op de BETT. Ik was er op tijd. Maar ik was wel een beetje teleurgesteld. Omdat de opstelling van de arena in rijen is had je weinig contact met je buren. Normaal zijn het tafeltjes en lekker kletsen met mensen die je niet kent. Ook waren de lezingen minder inspirerend. Ik heb wel wat nieuwe dingen gezien en gehoord. Ik weet nog niet of ik er een andere keer weer naar toe ga. Na een hele dag op de beurs ben je toch wel moe. Maar hier onder de dingen die me zijn opgevallen.

  • De maker van classtools was er en vertelde over zijn mooie website. Ik gebruik hem regelmatig. 
  • Een studiedag op school waar de leerlingen aan de docenten les geven. Iedere klas heeft ook een computer geek, waar leerlingen en docenten dingen aan kunnen vragen
  • Iemand liet Classdojo zien, dat ziet er leuk uit. 
  • Google Cultural institute
  • En een tocht maken met Google tour builder
  • Een presentatie maken met Wordeo
  • Twee verhalen over een unconference. Wat de teachmeet ook is natuurlijk
  • En er was iemand die 2 weken een google glass had. Dat wil ik ook wel. Toch misschien eens aanvragen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten