zondag 10 maart 2013

Studiedag

Ik had vorige week een studie dag op een vso school in Drachten. Ik mocht op deze school eerst een korte presentatie geven van ongeveer 1 uur. Hierna moesten ze in groepjes uiteen en aan de slag met mediawijsheid. Ik had bedacht dat ik een anwergarden zou neerzetten waarin ze allemaal hun praktische tips zouden zetten nadat ze mijn 30 les ideeen hadden bekeken. De middag pakte heel verrassend uit met heel veel leuke tips en ideeën. De answergarden werkte heel goed (mits men maar steeds op F5 drukte). Zo kregen we ook een hele leuk tool in handen om te gebruiken bij de evaluatie van de middag. Met answergarden kun je het ook exporteren naar een Wordle. Dat geeft weer een mooi visueel beeld van alles wat er was besproken. Blij reed ik die middag weer naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten