woensdag 9 januari 2013

Programmeren

Gisteren hadden we een leuke google hangout over een leuk project wat ik mag gaan doen. Programmeren met jonge kinderen. In groep 3/4. Ik mag drie lessen gaan verzinnen en geven aan deze jonge doelgroep. Allerlei leuke dingen schieten door mijn hoofd. Ze willen wel echt dat we het richten op programmeren. Dus niet zomaar wat leuks creatiefs doen op de computer. Ik heb gezegd dat ik eerst eens zes lessen globaal beschrijf. Hierna gaan we er drie kiezen. Ideeën zijn natuurlijk welkom.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben wel benieuwd naar ideeën voor programmeren met kinderen uit groep 3 en 4. Ga je die hier ook plaatsen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Paul,
    Natuurlijk ga ik dat bloggen. De lessen gaan in maart plaats vinden.

    BeantwoordenVerwijderen