woensdag 8 december 2010

Fotoalbum maken

Gisteren en vandaag mocht ik een cursus fotoalbum maken op de Volksuniversiteit. Vorige jaar stond hij ook al op de lijst, maar toen waren er helemaal geen inschrijvingen. Dat was dit jaar wel anders. De cursus wat 3 keer overboekt. Dus mocht ik nog een extra cursus draaien. De leerlingen waren lekker vroeg en we gingen aan de slag. In eerste instantie heel voorzichtig. Maar toen ze eenmaal het een beetje snapten gingen ze helemaal los en werden de mooiste pagina's gemaakt. Ik leerde ook nog veel bij, vooral dingen die ik dacht die zitten er wel in, maar ik weet niet precies waar. Nu dus wel. Kreeg ook weer helemaal energie om een nieuwe fotoalbum te maken. Nu maar hopen dat ze het thuis ook zelf kunnen doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten