woensdag 7 april 2010

Studiedag

Dinsdag was ik in Boxtel. Daar mocht ik een studiedag verzorgen voor het MKO op een basisschool. Ik was daar vorige week al geweest voor een ouderavond. En nu dus de docenten. Het was een gemeleerd team met ouderen en jongere mensen. Het was goed te zien dat ik ze echt aan het denken heb kunnen zetten. Dat ze bij veel dingen niet stil staan en het zo maar accepteren Wachtwoord veranderen? Waarom, ik heb toch niks te verbergen. Of juist, ik wil zo min mogelijk mee gaan. En de jongere garde die van alles en nog wat doet. We hadden ook nog wat tijd voor praktijk. Ik wilde werken met pikipimp, maar we moeten niet op die website, toen kon ik hen laten zien, hoe snel je een andere site kunt vinden die ongeveer het zelfde doet. Ook hebben ze zich zelf gegoogled. Na afloop hebben ze allemaal 5 regels op geschreven waar ze met de leerlingen aan willen werken! Na een lekkere worstenbroodjes lunch, mocht ik weer naar huis. En kon ik thuis lekker in de zon zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten