woensdag 28 april 2010

Holy filmpjes maken

Maandagmiddag had ik mijn praktijkstroom klas wee op de Mariendael. Ik had beloofd om met de animatie filmpjes te beginnen. Maar ik las die ochtend weer over de website http://www.holy.nl/ Een website waar je filmpjes kan maken die te maken hebben met vrijheid. Deze filmpjes maken gaat heel eenvoudig. Dat wilde ik wel eens uitproberen. Dus ik heb ze aan het werk gezet met deze website. Eerst de filmpjes kijken. Dat was leuk. Hierna zelf aan de slag. Toen liepen we tegen een aantal uitdagingen aan. Ze moesten accounts maken om eigen muziek en geluid er op te zetten. Niet iedereen wilde (en kon) ee account maken. Een jongen had wel een mooie filmpje gemaakt maar zonder account, toen konden we dit jammer genoeg niet opslaan. Mijn fout was dat ik wel wilde dat ze over het thema vrijheid wilde nadenken. Dat was te abstract voor deze doelgroep.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten