vrijdag 27 februari 2015

Pubers

Gisteren gaf ik een ICT les aan tweedklassers. Dit zijn allemaal jongens maar 1 meisje. Dit meisje was een half uur te laat. Ze kwam bozig binnen. Alle tafels bezet, computers op etc. En ik was al begonnen met de les GameMaker. Daar had ze helemaal geen zin in. k.. school, k.. docenten etc. Ik liet haar ff uitrazen en maakte haar duidelijk dat dit niet het woordgebruik is wat ik wil en dat ze toch echt iets moest gaan doen. Ze mocht van mij een foto filmpje maken. Dus ze heeft lekker leuke foto's gezocht. Het filmpje maakt ze volgende week. De jongens gingen rustig verder met het maken van hun games. Toen de les afgelopen was liep ze weg. Ik zei nog dat ik het fijn vond dat ze toch aan de slag was gegaan. Ze keek me aan, de vorige keer vond ik het veel leuker? Huh zei ik, maar toen was je er. Daarom zei ze. En ze liep weg. Ik moest er om lachen. Lekkere zon dwarse puper.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten