vrijdag 27 december 2013

Superselfie cursus

Ik zag in mijn vakantie opeens tweets voorbij komen met #superselfiecursus. En toen bleek er weer zo'n leuke fotocursus te zijn. Ik liep twee dagen achter. Dus ik moest het even inhalen. Iedere ochtend kreeg je een nieuwe opdracht om een selfie te maken vanuit een bepaald standpunt etc.
1. kerstselfie
2. met een raam
3. buiten met een rustige achtergrond
4. een huppelselfie
5. in het donker
6. zonder handen
7. ouderjaars selfie
Ik heb natuurlijk meegedaan en er vooral heel veel plezier mee gehad. Nooit geweten dat er een zelf onspanner zit op mijn phone enzo. En ook inderdaad licht inval is erg belangrijk. Ik ben vooral ook blij met de laatse selfie. Ik heb het droste effect voor elkaar gekregen in mijn spiegel. Grappig he.
Ik kwam vandaag nog op een leuk bericht. De eerste seflie is al gemaakt in 1893.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten