vrijdag 6 april 2012

RTV Noordholland

Eergisteren reed ik terug vanuit zoetermeer. En toen telefoon of ik in de middag uitzending wilde van RTV Noordholland. Ik had niks te doen. Dus het zou wel kunnen. Maar aan de andere kant had ik heel veel zin in even niks. Maar ja, het leek me toch wel leuk. Dus ik eerst naar huis, haar wassen, andere kleren aan. En toen naar amsterdam. Daar werd ik mooi gemaakt. Kennis gemaakt met de andere gasten en host. Er waren 3 onderwerpen. Iemand had een boek geschreven over het begrafenis leven, er was een vader en zoon die een rally hadden gereden en ik mocht het hebben over de dreigtweets. In totaal was het maar 7 minuten. In het begin een beetje stotteren maar later iets rustiger. Ik kon mijn punt maken. Maar het blijft altijd eng. Hier is het linkje om het terug te kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten