vrijdag 6 april 2012

Achterveld

Deze week had ik een lezing in Achterveld van Mijn Kind Online. Dit was georganiseerd door een jongeren werker. En het was leuk te zien dat er zoveel ouders op af waren gekomen. En ook dat er een leuke sfeer was tussen de ouders. Je merkte dat iedereen elkaar kenden en ook elkaars kinderen. Er was een leuke discussie over twitter. Ik was live naar twitter gegaan en een van hun zonen opgezocht. Hij twitterde achter een slotje. Maar een van zijn vriendinnen niet. Eerst zei zijn moeder, zeg maar tegen haar, dat hij naar bed moet. Maar daar kwam ze toch van terug. Nee dat kunnen we niet maken. Ik had een nieuwe presentatie gemaakt in prezi en daar ging ik uit van een mooie tekening van een monopolie spel van sociale media.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten