dinsdag 13 juli 2010

Stop Animation

Er is nog een resultaat van de Stop Animation film van een van de leerlingen. Deze leering heeft alle tekeningen in paintshop pro gemaakt. Hij zoekt een plaatje op op internet, en tekent dit dan na. Hierna hebben we ze uitgeprint en ook heeft hij de achterkant getekend. We hebben één les de opnames gemaakt van de foto's. Hij had wel steeds commentaar dat de dino's te klein waren voor de achterkant. En ook vond hij dat ik de voeten en tenen niet netjes genoeg had uitgeprint. Het eerste resultaat was hij heel blij mee. Maar een week later toen ik zei we gaan hem in movie maker bewerken vond hij het niet mooi genoeg. En er mocht niet zomaar een liedje onder, er moest waarheids getrouw geluid bij. Toen bedacht ik dat hij stemmen kon inspreken als animal crackers omdat hij dat vaak zit te kijken op youtube. Maar dat vond hij raar. En met de teksten eronder lukte niet. Ik kon hem niet meer overtuigen. Het mocht ook niet op youtube. Dus heb ik stiekum er een liedje ondergezet en zet het op dit blog. Het resultaat is wel erg bijzonder! Geniet er van. En niet door vertellen he.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten