zondag 11 juli 2010

Proefles GameMaker

Donderdag gaf ik een proefles op het Kunstbedrijf in Arnhem voor GameMaker. Het was enorm warm in het lokaal en omdat er niemand naar boven kwam, dacht ik dat iedereen het vergeten was. Ik naar beneden, maar daar zaten alle jongens (en 1 meisje) te wachten. Wij snel naar boven. Als experiment heb ik met de leerlingen nu eens een ander game aangepast, ipv pizza. Altijd leuk toch om iets nieuws te proberen. Dus we gingen enthousiast aan de slag. Ik wilde snel iets te moeilijks doen, dus dat snel weer terug gedraaid. Na een half uur kwam er weer ene jongen binnen. Die heb ik toen maar eenvoudig mee laten doen met de nieuwe dingen, gelukkig pakte hij het snel op. In de pauze heel veel water gedronken! En toen weer verder. Ze gingen enthousias eigen plaatjes maken en aan de slag. Op één jongen na. Hij wilde niks nieuws maken in zijn game. Alleen maar een nieuwe game maken. Ik hoop dat een paar van deze kinderen zich opgeven voor de cursus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten