vrijdag 5 maart 2010

Pivot les Mytylschool

Afgelopen donderdag was ik op een Mytylschool in Eindhoven. In de ochtend een les en in de middag dezelfde klas een stuk verdieping. Dat was wel heel bijzonder. Een bijzonder groot complex en en grote school. Ik werd daar met open armen ontvangen en iedereen heel vriendelijk ik had SO11 (11 en 12 jarige). Ze hadden al stiekum naar pivot gekeken en al wat mee gedaan. In de ochtend gingen we aan de slag met kennismaken met. Toen zag ik al dat de leerlingen er erg handig mee waren en ze hadden toen zelfs al kleine verhaaltjes. In de middag moesten ze echt eerst een storyboard maken en een verhaaltje verwerken in hun animaties. Dat tekenen ging niet overal even gemakkelijk. Maar toen ze eenmaal weer achter de pc zaten ging het erg goed. Ik was aangenaam verrast. Mooie filmpjes! Het was leuk dat in een andere klas ook animaties gemaakt werden. Maar daar met klei en camera's. We zijn in elkaars klassen even gaan kijken! Voor de leerlingen ook leuk te zien dat het beide animaties waren maar met verschillende technieken gemaakt.  Thuis even muziek onder gezet en ze op youtube gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten