maandag 29 maart 2010

GameMaker speciaal

Afgelopen vrijdag begon ik een cursus voor één jongen op de mariendael. Deze jongen is erg vaak ziek en heeft het nogal zwaar in zijn klas. Ik mag hem voor 8 weken privé les geven in GameMaker. Ik heb een kamertje geregeld en hij had zijn laptop bij zich. Daar eerst GameMaker opgezet. Hierna zijn we aan de slag gegaan. We hebben pizza aangepast. Hij pakt het snel op. En hij vindt het leuk om eigen plaatjes te tekenen. Dus dat is heel fijn! Want dan kan hij daar zijn eigen dingen ingaan doen! Het voelt wel als een luxe hem zo les te mogen geven. Na een uur was toch wel zij energie op en merkte ik dat er niet zoveel nieuwe dingen meer in gingen. Eind van de les heb ik een schema voor hem opgeschreven wat we wanneer gaan doen. En we hebben alvast de spelletjes bekeken die we ook nog gaan maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten