dinsdag 10 maart 2015

GameBot

Ik heb vorige week bij de sessie Plakkenenknippen een gamebot gemaakt. Ik heb hiervoor eerst een oude telefoon gesloopt omdat ik de trilmotor wilde gebruiken. Ik dacht dat hij het niet deed. Want het lampje deed het wel met de batterij die er in zat. Maar de motor niet. Later begreep ik dat de motor iets meer power nodig heeft en dus je beter kunt werken met een nieuwe batterij. Het leuke van dit figuurtje is dat van papier een origami figuur moet vouwen. Ik had hem eerst veel te groot gemaakt en bewoog hij niet of nauwelijks. Ik heb het gevoel dat hij nog kleiner kan. Ik heb hem daarna nog versierd met een lampje en ogen. Ik wilde die ogen in een keer er aan prutsen, maar dat lukte niet. Volgende keer wil ik echt eens een aan en uit knop maken. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten