vrijdag 4 april 2014

App party

Vorige week gaf ik een speciale ouderavond op een school in Den Haag. Zij wilden graag een App party. Ze wilde heel veel weten van app's. En ook praktische wat zijn leuke app's. Na wat heen en weer gemail hadden we een opzet. Ik ben nog wel erg lang bezig geweest met het maken van een presentatie. Ik wilde een balans tussen leuk, leerzaam en ook praktisch. Ik heb een smore folder gemaakt. Op school heb ik mijn ipad aangesloten op het digibord. En toen heb ik de presentatie gedaan met presentain. En hierna heb ik de apps laten zien. Vooral de app met de vuurspuwende draak was wel erg bijzonder. Ik hoop dat er nog meer wat mooiere foto's. komen van de avond. Er liep een fotograaf rond. Dus dat zal wel. De eerste workshop waren zon 15 ouders. In de tweede workshop zat de klas helemaal vol en waren er wel zon 40 ouders. De folder kun je hier vinden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten