maandag 8 april 2013

Appsontwerpen

Afgelopen zaterdag had ik cursus Appsontwerpen in Utrecht. Ik had me opgegeven met een aantal leuke mensen en ik was heel benieuwd. Iedereen had zijn eigen laptop meegenomen en na een mooie verhaal van een oude bekende Keimpe de Heer kregen we praktische uitleg van Karim Amrani van een aantal tools die je kunt gebruiken. Wij hebben gewerkt met prototyping om je app in te ontwerpen en we hebben even geroken aan GameSalad om je app echt te maken. Dit werkte wel goed voor de apple vrienden, maar in de windows omgeving haperde het hier en daar. Nadat dit praktische gedeelte kregen we een uur met een klein groepje om een app te verzinnen in dit te prototypen. In ons groepje hebben we een app verzonnen hoe je een app kunt maken. ;-) Vol ideeen en enthousiasme ging ik weer naar huis.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten