vrijdag 6 april 2012

Fotoalbum maken

Deze week gaf ik een workshop op de Volksuniversiteit om een fotoalbum te maken. Ik was er al heel vroeg, maar al snel kwamen de cursisten binnen. Eén van de cursisten had zijn eigen laptop meegenomen. Ik daar eerst de hema software op zijn laptop gezet. En toen gingen we aan de slag. In het begin heel veel verschillende vragen. Maar ik steeds zeggen. Het komt goed. Alles komt aan bod. En er is ook meer dan genoeg tijd om te alles uit te proberen. Aan het einde heeft iedereen alles op zijn usb stick terug gezet en hopelijk kunnen ze nu thuis verder aan de slag. Ik ze maar wel voor ogen gehouden eerst een kleine album maken en dan pas aan je grote meesterwerk beginnen. Een van de cursisten had een restaurant en wilde een boek maken met alleen maar olijven. In het lokaal stond een ouderwets schoolbord. Even gekeken of ik dat nog kon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten