zaterdag 31 december 2011

Het jaar 2011

De laatste dag van 2011. Het was een boeiend jaar.  Ik heb 148 projecten ingevoerd. Niet alle projecten zijn klaar. Maar de meeste wel en sommige erg bijzonder. Zo is het boek GameMaker4School gelanceerd tijdens het i&i congres waar ik ook een Keynote mocht geven over "Wat kunnen kinderen leren van het maken van games". De drie boekjes over mediawijsheid zijn ook verschenen bij Thieme Meulenhof. Ook heb ik een samen met wat oud collega's leuke lesbrieven geschreven bij de speciale Suske en Wiske en de Sinistere Site. Ook heb ik prins Willem Alexander mogen begroeten in onze les over mediawijsheid. Ik heb meer dan 25.000 km met mijn pipmobiel gereden. 12000 interessante artikelen bekeken en bewaard. Ik ben door Google geinterviewd en dat filmpje is intussen al meer dan 5000 keer bekeken. Ook mocht ik in een uitzending van Hart van Nederland iets vertellen over twitterde pubers. Het intenetkwartet is uitverkocht. Er staan al eer een aantal hele projecten te wachten voor 2012. Ook moet ik nog een paar projecten afronden. Een boeiend jaar. Op naar 2012.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten