maandag 23 januari 2012

GameStudio

Vorige week mocht ik een les geven met de GameStudio op een school in Breda. Deze school had dit als prijs gewonnen. Ik had een aantal maal gebeld met de docent. Toen bleek dat de laptops een probleem was. En dat ik wat anders moest verzinnen. Dat had ik dus gedaan. Maar toen ik in de klas kwam, had hij mijn lesbrief met de gamestudio uitgeprint. Hij had nog eens nagedacht en we konden op de verschillende ps's door de school heen. Eerst een stukje inventarisatie in de klas welke games er gespeeld worden. Fruitninja was erg populair en ook wordfeud. Hierna korte inleiding gamestudio en toen gingen ze zelf aan de slag. Ook hebben ze elkaars game beoordeeld en tops en tips gegeven. Ik heb het in een leuk filmpje gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten