vrijdag 6 mei 2011

Ouderavond

Vorige week mocht ik een ouderavond in Nijverdal. In een hele bijzonder mooie oude school. In eerste instantie leek het niet zo druk te worden, maar toch stroomde vlak voor het begin de zaal helemaal vol. En na een mooi gedicht van de directeur hoopte hij dat het een memorabele avond zou worden. En dat werd het. Er waren heel veel kritische vragen van zeer wel bewuste mensen. En die kon ik lekker prikkelen met discussies die ik los maakte. Er werden nog al wat foto's gemaakt en na afloop werd wel wel vriendelijk gevraagd of ze deze op hun website mochten plaatsen. Nu dat mocht natuurlijk. De avond eindigde veel later dan verwacht maar de ouders gingen allemaal naar huis met handvaten om thuis te praten over mediawijsheid en vooral hoop ik dat ik ze aan het denken heb gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten