dinsdag 24 augustus 2010

GamesCom

Mijn zoon was op de GamesCom vorige week. Hij maakte er dit verhaaltje van. "De Gamecom 2010 is weer voorbij en ik was er bij. De Gamescom is de grootste game conventie ter wereld. De Gamescom dit jaar was een groot succes. Keulen was 4 dagen (17 t/m 21 Augustus ) helemaal vol met gamenerds, camera ploegen en boothbabes. Op de conventie waren 254.000 bezoekers en 505 exposanten uit 33 landen.
Er waren grote titels zoals: Diablo 3, Gran Tourismo 5, Crysis 2,Call of Duty Black Ops, Assasin’s Creed Brotherhood, Portal 2, Fall Out: New Vegas en nog veel meer. Nintendo had echt hun parade paardje van stal gehaald voor bij hun booth: De man die Mario in spreekt. Hij presenteerde de hele dag lang een show met Mario spelletjes die hij dan live van commentaar verzag bij in zijn Mario stem en signeerde van alles. Ik was vooral naar de Gamescom gegaan voor de game waar ik nu al 2 jaar op wacht: Guild Wars 2, die ook nog eens tot mijn verbazing (maar echt verdiend) de prijs kreeg voor beste Online game en daarmee de uitbreiding Cataclysm van de ‘all time favourite’ World of Warcraft en de nieuwe MMORPG van Star Wars (Star Wars the Old Republic) versloeg."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten