zondag 15 maart 2015

Scratch en Lego Wedo

Ik heb vandaag eens uitgetest hoe Sratch en Lego Wedo samen werkt. Toen ik mijn lego wedo in de computer stopte deed hij niets. Maar ik zag dat je extra blokken kon installeren. Dus ik heb dat gedaan. Toen bleek nog steeds dat hij niet werkte (je kreeg via scratch een mooi rood, geel of groen vinkje). Ik moest de plugin via mijn google chrome nog toestemming geven. Toen moest ik mijn browser opnieuw opstarten. Maar toen ging hij het doen. Maar ik het duurde wel ff voor mijn leeuw zijn bek dicht deed als ik mijn vinger er in stopte. Voor docenten die ervaring met scratch hebben en zin hebben om het uitzoeken is het handig om scratch te gebruiken. Voor die docenten die weinig ict ervaring hebben is het handig om toch gewoon met de software te werken die je bij de lego wedo kunt kopen. Het is anders veel teveel uitzoeken. En als je alle leuke wedo projecten wilt doen dan moet je echt wel een aantal dingen uitzoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten