dinsdag 21 januari 2014

Presentain

Vorige week heb ik op het studie cafe op school een presentatie gegeven met presentain.  Wat is dat toch een mooie tool. Je maakt je presentatie en sla hem op als pfd. Hierna kun je deze pdf binnen lezen in presentain. En nog filmpjes toevoegen. Download nu de app voor je telefoon. Hierna ga je naar je bijeenkomst en zorg dat er een computer aanstaat en verbonden is met de beamer. Ga naar je app op je telefoon en log in. Kies de juiste presentatie. Je krijgt nu een code. Deze code moet je invullen op de website. Hierna zijn de computer en de telefoon met elkaar verbonden. Je kunt nu met je telefoon de presentatie steeds verder laten gaan. Het mooie is dat je gesproken tekst wordt opgenomen (je hebt namelijk je telefoon in je hand). Mensen in de zaal kunnen via hun telefoon, iPad, computer met je meekijken. En ze kunnen via de app vragen stellen. Die worden voor mij zichtbaar op mijn telefoon. Aan het eind van de presentatie kun je hem uploaden en kunnen andere mensen hem later terug luisteren en kijken. Via deze link kun je kijken en luisteren naar het resultaat.  Ik merkte alleen dat bij de filmpjes heb je het geluid dubbel. Daar moet ik het geluid maar even uitzetten. Ik hoorde via twitter dat er ook de mogelijkheid in zit om met stellingen te werken. Dat wil ik graag nog eens uitproberen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten